Garantie en Defecten

[vc_row content_placement=”middle” height=”large” color_scheme=”alternate” us_bg_overlay_color=”rgba(255,255,255,0.5)”][vc_column][us_post_title align=”center” tag=”h1″ migration_add_content=”1″ css=”%7B%22default%22%3A%7B%22font-size%22%3A%223rem%22%2C%22line-height%22%3A%221.1%22%2C%22margin-bottom%22%3A0%7D%7D”][us_breadcrumbs show_current=”1″ align=”center” css=”%7B%22default%22%3A%7B%22font-size%22%3A%220.9rem%22%7D%7D”][/vc_column][/vc_row][vc_row content_placement=”middle” height=”auto”][vc_column][us_separator height=”50px” size=”custom”][ultimate_heading main_heading=”GARANTIE EN DEFECTEN” main_heading_color=”#003f7f” heading_tag=”h1″ main_heading_font_family=”font_family:|font_call:” sub_heading_font_family=”font_family:|font_call:”]

H2 OMSCHRIJVING

[/ultimate_heading][us_separator height=”50px” size=”custom”][/vc_column][/vc_row][vc_row height=”auto”][vc_column][vc_column_text]Het is vervelend als een artikel niet naar verwachting werkt, MAAR wij vinden wij het uiterst belangrijk dat u lang plezier heeft van onze producten.

Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat het product dat u besteld heeft niet naar behoren functioneert. Dit kan een fabricagefout als oorzaak hebben of bijvoorbeeld schade opgelopen tijdens het transport.

Mocht u een fabricagefout, defect of schade tijdens transport hebben geconstateerd, vragen wij u om het volgende te doen.

Defect bij ontvangst

  • Stap 1: Maak één of enkele foto’s van uw product om duidelijk te kunnen laten zien wat precies het probleem is.
  • Stap 2: Stuur uw foto’s naar ons op (bij voorkeur per e-mail) en vermeldt hierin ook wat u precies heeft geconstateerd.
  • Stap 3: Een van onze medewerkers neemt contact met u op om een pick-up&return te regelen voor uw defecte product en een afleverdatum in te plannen voor een nieuw product ter vervanging.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row height=”medium”][vc_column][us_separator height=”50px” size=”custom”][/vc_column][/vc_row]