Bestellen

Je vindt hier antwoord op al je vragen over het plaatsen, wijzigen en/ of annuleren van een bestelling.

Ga naar de webshop, plaats de gewenste producten in je winkelwagen, ga naar bekijk winkelwagen of direct naar afrekenen. Als je de bestelling plaatst met je account dan gaat dit nog sneller omdat we je al kennen.

Heb je nog vragen en wil je eerst nog een medewerker spreken? Bel dan naar de klantenservice.

Je bestelling wijzigen kan alleen als je nog geen verzendbevestiging hebt gekregen. Neem contact op met onze klantenservice om de naam of het adres van je bestelling aan te passen.

Voor onze NextLife producten gelden dezelfde voorwaarden als bij nieuwe producten. Je kan deze producten dus ook binnen 14 dagen retourneren en je hebt altijd minimaal 1 jaar garantie, tenzij er bij de productomschrijving anders is bepaald.

Een NextLife-product is een product dat door een klant is teruggestuurd of omgeruild. Het product wordt door ons gecontroleerd en als het in goede staat verkeert, dan geven wij het een “nieuw leven”. Bij alle NextLife-producten zijn wij volledig transparant, vertellen we je eerlijk wat er met het product is en – indien nodig – tonen we foto’s met de eventuele beschadiging(en.

Door NextLife-producten aan te bieden helpen we het milieu en ook jou door een zo goed als nieuw product voor een betere prijs aan te bieden.

Geen antwoord op je vraag?

Neem dan contact op!