Garantie en Defecten
[ultimate_heading main_heading=”GARANTIE EN DEFECTEN” main_heading_color=”#003f7f” heading_tag=”h1″ main_heading_font_family=”font_family:|font_call:” sub_heading_font_family=”font_family:|font_call:”]
H2 OMSCHRIJVING
[/ultimate_heading]Het is vervelend als een artikel niet naar verwachting werkt, MAAR wij vinden wij het uiterst belangrijk dat u lang plezier heeft van onze producten.
Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat het product dat u besteld heeft niet naar behoren functioneert. Dit kan een fabricagefout als oorzaak hebben of bijvoorbeeld schade opgelopen tijdens het transport.
Mocht u een fabricagefout, defect of schade tijdens transport hebben geconstateerd, vragen wij u om het volgende te doen.
Defect bij ontvangst
- Stap 1: Maak één of enkele foto’s van uw product om duidelijk te kunnen laten zien wat precies het probleem is.
- Stap 2: Stuur uw foto’s naar ons op (bij voorkeur per e-mail) en vermeldt hierin ook wat u precies heeft geconstateerd.
- Stap 3: Een van onze medewerkers neemt contact met u op om een pick-up&return te regelen voor uw defecte product en een afleverdatum in te plannen voor een nieuw product ter vervanging.